Czy NFZ może ukarać placówkę za brak teleporady w ciągu doby
Po zmianie przepisów problemem może być możliwość zrealizowania teleporady w terminie przypadającym na następny dzień roboczy po zgłoszeniu pacjenta. Jeżeli pacjent zgłosi potrzebę odbycia teleporady we wtorek, wówczas powinien mieć możliwość skorzystania z porady już w środę. Czy NFZ może ukarać placówkę za brak teleporady w ciągu doby?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jakie mogą być konsekwencje nieudzielenia teleporady w terminie przypadającym na następny dzień roboczy po zgłoszeniu pacjenta
- czy NFZ ma możliwość nałożenia kary umownej
- czy każde naruszenie udzielania świadczeń w ramach POZ może spełniać kryteria umożliwiające nałożenie kary umownej
Czytaj więcej o kontrolach NFZ w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.