Czy w mediach społecznościowych należy oznaczać posty jako autopromocję?
Czy jako placówka medyczna, ukazując swoją działalność, muszę w świetle rekomendacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oznaczać posty jako „autopromocja”?
- Wprowadzenie rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych wywołało burzliwą dyskusję i miało na celu zapobieżenie wprowadzaniu konsumentów w błąd w zakresie prezentacji treści reklamowych.
- Rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych w mediach społecznościowych obejmują definicje influencerów oraz podkreślają konieczność oznaczania „autopromocji” jako szczególnego rodzaju treści reklamowej.
- W kontekście placówek medycznych prowadzących działalność w mediach społecznościowych istotne jest, aby jasno oznaczać treści reklamowe i informować użytkowników, że przeglądając dany profil, mają do czynienia z treściami promocyjnymi dotyczącymi konkretnej placówki medycznej.
-
Czytaj też:
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.