Coraz więcej gabinetów fizjoterapeutycznych korzysta z usług ekspertów w zakresie komunikacji, rozwoju, analiz rynkowych czy strategii, ale także zatrudnia specjalistów ds. marketingu. Na co zwrócić uwagę, podejmując takie działania?
Pozostało jeszcze 96 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Nowe zasady ubezpieczeń związanych z wykonywaniem usług fizjoterapii.
Opinie czytelników
Polecam każdemu "FIZJOterapię Funkcjonalną" . To kompleksowe czasopismo, które pozwala mi być na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie dotyczącymi mojej pracy. Do tego dostaje wspaniałe porady wspomagające moją pracę!
Julia Mazur, masażystka
Polecam czasopismo „FIZJOterapia Funkcjonalna". Idea magazynu jest prosta - dzielenie się wiedzą i doświadczeniem profesjonalnym, wynikającymi z codziennych zmagań przy odbudowie i przywróceniu funkcji pacjenta.