• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak unikać błędów w badaniach ankietowych dla klientów

/appFiles/site_146/images/autor/8IkWsN7Dd1gYBtr.jpeg

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 26 sierpnia 2020
Jak unikać błędów w badaniach ankietowych dla klientów

Badania opinii pracowników i klientów zwykle są jednym z elementów większych programów oceny satysfakcji ze świadczonych usług. Możesz je przeprowadzać m.in. przed planowanymi zmianami systemu zarządzania, wdrożeniem nowych rozwiązań technologicznych, badając opinie klientów, pracowników czy partnerów handlowych. Sprawdź, z jakich metod badawczych możesz skorzystać, a także jakich błędów unikać przy tworzeniu ankiet i ich stosowaniu.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Fizjoterapia funkcjonalna"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Ciekawe rozwiązania przypadków medycznych
  • Niecodzienne zastosowania w terapiach fizjoterapeutycznych
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Aktualnie przeglądasz

Wrzesień 2020 - Nr 10 (45)
Fizjoterapia funkcjonalna nr 45 4FO0045

Opinie czytelników

wiper-pixel