Kiedy włączać ekspertów do budowania wizerunku

/appFiles/site_102/images/autor/9mqrLMQGKeH2dtN.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 27 grudnia 2017
Kiedy włączać ekspertów do budowania wizerunku

Na konkurencyjnym rynku usług medycznych coraz trudniej skutecznie się wyróżnić. Świetna infrastruktura czy nowocześnie wyposażone gabinety już nie wystarczą. Liczą się wysokiej klasy specjaliści, pasjonaci, gotowi z zaangażowaniem włączać się w działania tworzące wizerunek placówki. W co warto ich zaangażować?

Wśród specjalistów w branży panuje przekonanie, że to twarde kompetencje stanowią o eksperckości, która jest kluczem do sukcesu i to ona powinna być w największym stopniu wyceniana na rynku. Jednak warto mieć na uwadze, że pacjenci w nieco inny, sposób postrzegają eksperckość pracowników ochrony zdrowia.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.