• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak możesz mierzyć efektywność działań online prowadzonych przez przychodnię fizjoterapii

/appFiles/site_146/images/autor/80FAxleq2EM9idk.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 9 marca 2020
Jak możesz mierzyć efektywność działań online prowadzonych przez przychodnię fizjoterapii

Coraz więcej klinik czy przychodni fizjoterapii korzysta z usług ekspertów w zakresie komunikacji, rozwoju, analiz rynkowych czy strategii, ale także zatrudnia specjalistów ds. marketingu. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, podejmując takie działania.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Fizjoterapia funkcjonalna"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Ciekawe rozwiązania przypadków medycznych
  • Niecodzienne zastosowania w terapiach fizjoterapeutycznych
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Aktualnie przeglądasz

Marzec/Kwiecień 2020 - Nr 4 (39)
Fizjoterapia funkcjonalna nr 39 4FO0039

Opinie czytelników

wiper-pixel