PR ma dwie nogi i piękny uśmiech – wizerunek miejsca to człowiek, który je reprezentuje
Czy wiadomo, gdzie tak naprawdę zaczyna się komunikacja z pacjentem? W ulotce reklamowej? W artykule prasowym? A może w Internecie? Tak naprawdę, najważniejszą, kluczową kwestią jest pierwszy kontakt z placówką. Jest on jak spotkanie z innym człowiekiem: pierwsze dobre wrażenie możemy zrobić tylko raz.
Programy odpowiedzialności społecznej w placówkach medycznych
Umiejętność prowadzenia ośrodka ochrony zdrowia w taki sposób, aby zwiększyć pozytywny wkład w społeczeństwo, a jednocześnie minimalizować negatywne skutki działalności to trzon społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Programy tego typu powinny angażować wszystkich uczestników procesu rynkowego : klientów i partnerów biznesowych, pracowników oraz społeczność lokalną.
Wyróżnij się z tłumu – współpraca służb public relations, lekarzy i placówek medycznych
Nieodpowiednie wypromowanie siebie lub placówki może być istotną przeszkodą w osiągnięciu sukcesu. Na szczęście zarówno placówki medyczne, jak i lekarze zaczynają rozumieć istotę public relations i autoprezentacji. Świadczy o tym coraz większe zainteresowanie usługami specjalistów z tej branży. Jak więc skutecznie budować wizerunek?
Jak wygląda rynek apteczny w Polsce?
Rynek apteczny w Polsce jest dynamiczny i rozwinięty. Apteki działają praktycznie w każdej większej miejscowości, a część leków można kupić bez recepty nawet w marketach i dyskontach. Dzięki temu klienci mogą wybierać spośród wielu miejsc, w których kupią niezbędne farmaceutyki. Co jeszcze powinno się wiedzieć o rynku aptecznym w Polsce?
Motywacja pracowników placówki medycznej w praktyce
Każda placówka medyczna to skomplikowany i złożony mechanizm. Aby wszystko działało w nim sprawnie trzeba zadbać przede wszystkim o efektywną motywację pracowników. Co to oznacza w praktyce i na jakie kwestie należy szczególnie zwrócić uwagę? Podpowiadamy.