Projektowanie systemów teleinformatycznych z myślą o user experience (UX) staje się standardem. Zrozumienie potrzeb użytkowników końcowych, czyli personelu medycznego i pacjentów oraz zapewnienie im intuicyjnej i prostej obsługi systemów, jest kluczowe dla sukcesu ich implementacji. Wysłuchaj wywiadu Tomaszem Walczakiem z firmy Nexus na ten temat.
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
Aktualne informacje o zmianach prawnych
Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 25 zł netto (30.75 zł brutto)
Dr n. ekon., specjalność logistyka. Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu: cyfryzacji usług w ochronie zdrowia, zastosowania technik automatycznej identyfikacji i standardów interoperacyjności w obszarze ochrony zdrowia, zarządzania w ochronie zdrowia, automatyzacji i racjonalizacji wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych; członek Rady ds. Interoperacyjności przy CeZ i członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia HL7