Contact Center

Prowadzisz placówkę medyczną – sprawdź, jak zwiększyć satysfakcję pacjentów?

Placówki medyczne nieustannie poszukują sposobów na podniesienie standardu świadczonych usług, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom pacjentów oraz wyzwaniom stawianym przez postępującą cyfryzację. W centrum tej ewolucji znajdują się nowoczesne technologie, takie jak zaawansowane systemy contact center, voiceboty i chatboty, które umożliwiają nie tylko efektywniejszą komunikację, ale także budują solidne fundamenty dla trwałych relacji z pacjentami, zwiększając ich satysfakcję.

Lider

Leadership. Jakie wyzwania stoją przed liderami ochrony zdrowia u progu 2024 roku?

Na początku nowego roku warto przyjrzeć się zmianom, przede wszystkim w otoczeniu rynkowym i na rynku pracy, wymuszającym na liderach rozwój w całkiem nowych obszarach. Poznaj najnowsze wyzwania na 2024 rok!

Jak zdobyć lojalnych pacjentów

Jak zdobyć lojalnych pacjentów – 5 wskazówek

To nie wykształcenie menedżera, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu/placówki wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług. Sprawdź, jak je rozwijać.

sprawne zarządzanie placówką medyczną

Sprawnie zarządzana placówka – jakie kroki musisz podjąć

Każda placówka, by móc przetrwać i rozwijać się na rynku, musi działać sprawnie. Nie wystarczy jednak zaplanować, jakie procedury należy wdrożyć, a i to często wciąż nie jest standardem. Od czego więc zacząć? 

działania wizerunkowe

Jak wzmacniać świadomość marki placówki w terenie

Uczestnictwo placówek w imprezach lokalnych, festynach rekreacyjnych o charakterze prozdrowotnym czy patronowanie podobnym wydarzeniom pomogą w skutecznym budowaniu wizerunku i dotarciu do kolejnych potencjalnych pacjentów.

ESG w placówce medycznej

Polityka ESG i zrównoważonego rozwoju w placówce medycznej – od czego zacząć

Wdrażanie polityki ESG to szansa na budowanie zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk, co przyczyni się do sukcesu organizacji w długotrwałej perspektywie. Od 2024 roku dbanie o ESG (Environmental, Social & Governance) staje się nieuniknionym krokiem. Od czego rozpocząć działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju?

Marketing mix

Elementy marketingu mix w podmiocie leczniczym

Zmiany na rynku usług medycznych, a zarazem coraz większa konkurencyjność podmiotów leczniczych, napędzane są m.in. przez swobodę wyboru świadczeniodawcy, rozwój sektora prywatnego czy zróżnicowaną dostępność i jakość usług. W czasach tak prężnie rozwijającego się rynku usług medycznych skuteczny marketing staje się rzeczą niezbędną. Jakie są skuteczne techniki marketingu i jak można przełożyć je na funkcjonowanie podmiotu leczniczego?

Lekarz i social media

Czy w mediach społecznościowych należy oznaczać posty jako autopromocję?

Czy jako placówka medyczna, ukazując swoją działalność, muszę w świetle rekomendacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oznaczać posty jako „autopromocja”?

Reklama usług medycznych

Zakaz reklamy usług medycznych: jak może się promować branża medyczna

W dobie wysokiej konkurencyjności na rynku usług medycznych niezwykle istotną kwestią staje się skuteczny marketing podmiotu leczniczego bądź indywidualnej/grupowej praktyki lekarskiej. Jednak zarówno ustawa o działalności leczniczej, jak i uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej zobowiązuje świadczeniodawców do przestrzegania przepisów zabraniających reklamowania usług medycznych. Jak zatem promować swoje usługi zgodnie z prawem?

Omnibus i RODO

Zgody marketingowe a dyrektywa Omnibus: poznaj obowiązki placówek medycznych

Każdy administrator danych osobowych, który pozyskuje zgody w zakresie marketingu bezpośredniego, musi dostosować się do przepisów dyrektywy Omnibus. W przeciwnym razie nie tylko narusza przepisy RODO, lecz także dopuszcza się czynu nieuczciwej konkurencji. Jakie są obowiązki placówek medycznych w tym zakresie?