Kierownik placówki powinien wyznaczyć osobę odpowiedzialną za przygotowanie płynów do dezynfekcji i higieny rąk oraz uzupełniania dozowników.
Celem procedury jest określenie zasad właściwego i bezpiecznego przygotowania płynów do dezynfekcji i higieny rąk do użycia.
Każdorazowo podczas uzupełnienia płynu w dozowniku osoba wykonująca procedurę czyści elementy dozownika przytwierdzone na stałe za pomocą środków myjących, a następnie środków dezynfekcyjnych.
Celem procedury jest zachowanie w należytym stanie elementów wymiennych wielorazowego użytku dozowników do płynów do higieny i dezynfekcji rąk.
Osoba wyznaczona przez kierownictwo placówki codziennie ma obowiązek przygotowania płynów do dezynfekcji i higieny rąk oraz uzupełniania dozowników.
W razie stwierdzenia nieprawidłowości działania dozownika sprawdza poziom płynu i uzupełnia go w razie potrzeby. Gdy dozownik dalej funkcjonuje niewłaściwie, zgłasza ten fakt kierownikowi placówki.
Celem procedury jest zapewnienie poprawności działania dozowników i poziomu uzupełnienia płynu.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!