Ministerstwo Zdrowia wydłuża okres dostosowania placówek uczestniczących w programie „Profilaktyka 40 PLUS” do wymogu centralnej elektronicznej rejestracji. Placówki otrzymają możliwość przydzielania terminów świadczeń poza systemem e-rejestracji do końca bieżącego roku, ponieważ nie zdążono jeszcze przygotować odpowiednich rozwiązań IT do tego celu.
Centralna rejestracja na szczepienia przeciwko COVID-19 rozbudziła apetyt pacjentów publicznej ochrony zdrowia na tego typ usługę. Jak centralna e-rejestracja może zmienić rzeczywistość pacjentów i placówek medycznych?
E-rejestracja jest czynna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, pacjent nie musi osobiście pojawić się w przychodni i czekać w kolejce do rejestracji. Nie musi także dzwonić do placówki. Dowiedz się, dlaczego warto wdrożyć e-rejestrację.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!