Placówka medyczna nie ma obowiązku odbierać i załączać do dokumentacji medycznej oświadczeń pacjenta, jeżeli zdecyduje się on skorzystać z rozwiązań oferowanych przez Internetowe Konto Pacjenta i wypełni tam stosowne oświadczenia. Poznaj te nowe rozwiązania.
Ze względu na to, że spór na linii lekarz-pacjent może pojawić się praktycznie w każdej sytuacji i po każdym udzielonym świadczeniu, warto przed szczepieniem odbierać oświadczenia od pacjentów o wyrażeniu zgody na to świadczenie. Sprawdź, co bezwzględnie musi się w nim znaleźć.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!