Jak rozpowszechniać wizerunek pracowników
Strona internetowa placówki medycznej to obecnie podstawowe źródło informacji dla pacjenta. W celu jej uatrakcyjnienia nierzadko dochodzi do udostępnienia zdjęć personelu medycznego. Pamiętaj, że rozpowszechnianie wizerunku pracowników i współpracowników wymaga ich zgody. Dowiedz się kiedy jest ona niezbędna i w jakiej formie powinna zostać wyrażona?
Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej (art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dalej Prawo autorskie). Z „rozpowszechnianiem” wizerunku będziemy mieć do czynienia w razie jego udostępnienia publicznie w jakikolwiek sposób, np. przez umieszczenie zdjęcia pracownika na stronie internetowej, w serwisie społecznościowym, czy w wiadomościach e-mail wysyłanych do klientów.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.