Jak zarządzać korespondencją w placówce medycznej

/appFiles/site_102/images/autor/8PJF0Ek7RfYZDL2.jpeg

Autor: Katarzyna Peplińska-Renk

Dodano: 11 kwietnia 2023
Jak zarządzać korespondencją w placówce medycznej

Komunikacja między podmiotem leczniczym a podmiotami zewnętrznymi przybiera różne formy. Nie możemy zapominać o korespondencji. Niezależnie od przyjętej formy komunikacji powinna być przede wszystkim skuteczna oraz – co będzie nieodłącznie świadczyć o profesjonalizmie placówki – zasady jej prowadzenia powinny mieścić się w przyjętych standardach.

Słownikowa definicja korespondencji określa ją jako wymianę informacji między ludźmi w postaci tekstu na papierze (np. list, pocztówka) lub elektronicznie (np. e-mail, czat, komunikatory). Już definicja wskazuje, że korespondencja może przyjmować różne formy. Oczywiście w czasach, w których mamy do czynienia z coraz powszechniejszą komputeryzacją, najczęstszą formą korespondencji staje się korespondencja elektroniczna. Nie oznacza to jednak oczywiście, że tradycyjna korespondencja (papierowa) zupełnie wyszła z użycia.

Czytaj więcej na temat obowiązków i odpowiedzialności menedżera placówki medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.