Jak zarządzać korespondencją w placówce medycznej
Komunikacja między podmiotem leczniczym a podmiotami zewnętrznymi przybiera różne formy. Nie możemy zapominać o korespondencji. Niezależnie od przyjętej formy komunikacji powinna być przede wszystkim skuteczna oraz – co będzie nieodłącznie świadczyć o profesjonalizmie placówki – zasady jej prowadzenia powinny mieścić się w przyjętych standardach.
Słownikowa definicja korespondencji określa ją jako wymianę informacji między ludźmi w postaci tekstu na papierze (np. list, pocztówka) lub elektronicznie (np. e-mail, czat, komunikatory). Już definicja wskazuje, że korespondencja może przyjmować różne formy. Oczywiście w czasach, w których mamy do czynienia z coraz powszechniejszą komputeryzacją, najczęstszą formą korespondencji staje się korespondencja elektroniczna. Nie oznacza to jednak oczywiście, że tradycyjna korespondencja (papierowa) zupełnie wyszła z użycia.
Czytaj więcej na temat obowiązków i odpowiedzialności menedżera placówki medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.