Rejestratorki medyczne, które są na „pierwszej linii” obsługi pacjenta, powinny być odpowiednio przygotowane do wykonywania swoich obowiązków i realizacji praw pacjenta. Sprawdź, jak zminimalizować ryzyko wystąpienia błędów w tym obszarze i jak unikać skarg pacjentów oraz kosztownych kontroli uprawnionych organów.
Rejestratorki, które dobrze wykonują swoje obowiązki i znają prawa pacjenta, to dziś podstawa funkcjonowania placówek medycznych. Oto jak właściwie przygotować pracowników do pracy z pacjentami i zyskać pewność, że spadnie liczba skarg pacjentów.
Każda placówka medyczna może dowolnie zorganizować rejestrację pacjentów. Nie wszędzie jednak można uprościć ten proces tak, aby wszyscy byli zadowoleni. Jakie zatem kroki organizacyjne podjąć, aby zwiększyć komfort pracy personelu i pacjentów?
Już dziś są placówki, które prowadzą elektroniczną dokumentację medyczną, można w nich umawiać się na badania lekarskie oraz monitorować status kolejki do lekarza przez Internet. Jakie są główne zalety systemów e-rejestracji i innych nowoczesnych form obsługi pacjenta? Z jakimi trudnościami musieli radzić sobie ich twórcy? Poniżej przedstawiamy przykłady placówek-prekursorów z sukcesem stosujących nowoczesne metody obsługi pacjentów.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!