Informacja o usunięciu danych osobowych

Informacja dotyczy usunięcia danych osobowych w odpowiedzi na żądanie osoby, która korzysta z prawa do bycia zapomnianym zgodnie z art. 17 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych (RODO).

Kluczowe elementy informacji to:

  • data usunięcia danych;
  • wskazanie, że podmiot informujący zastrzega sobie prawo do gromadzenia danych, które są niezbędne do udokumentowania, że dane osobowe zostały usunięte, a także do ochrony przed ewentualnymi przyszłymi roszczeniami.

Informacja potwierdza, że dane osobowe osoby zostały usunięte na wniosek osoby, która o to prosiła, ale zachowuje pewne dane w celu zgodności z zasadą rozliczalności określoną w RODO oraz w celu ochrony przed przyszłymi ewentualnymi roszczeniami lub sporami związanymi z usuniętymi danymi osobowymi.

Pobierz wzór Informacji o usunięciu danych osobowych!

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.