Informacja o usunięciu danych osobowych
Informacja dotyczy usunięcia danych osobowych w odpowiedzi na żądanie osoby, która korzysta z prawa do bycia zapomnianym zgodnie z art. 17 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych (RODO).
Kluczowe elementy informacji to:
- data usunięcia danych;
- wskazanie, że podmiot informujący zastrzega sobie prawo do gromadzenia danych, które są niezbędne do udokumentowania, że dane osobowe zostały usunięte, a także do ochrony przed ewentualnymi przyszłymi roszczeniami.
Informacja potwierdza, że dane osobowe osoby zostały usunięte na wniosek osoby, która o to prosiła, ale zachowuje pewne dane w celu zgodności z zasadą rozliczalności określoną w RODO oraz w celu ochrony przed przyszłymi ewentualnymi roszczeniami lub sporami związanymi z usuniętymi danymi osobowymi.
Pobierz wzór Informacji o usunięciu danych osobowych!
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.