Co zrobić, gdy placówka medyczna nie może zarejestrować pacjenta w dniu zgłoszenia się do przychodni

/appFiles/site_102/images/autor/Zh8DWEFeCvqkrop.jpeg

Autor: Anna Słowińska

Dodano: 22 września 2022
Co zrobić, gdy placówka medyczna nie może zarejestrować pacjenta w dniu zgłoszenia się do przychodni

Placówka POZ powinna zapewnić dostępność świadczeń lekarza zgodnie z harmonogramem pracy, najczęściej w dniu rejestracji pacjenta. Sprawdź, co możesz zrobić, gdy nie ma możliwości udzielenia świadczenia w danym dniu.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
rejestracja pacjenta