Kinga Klejment: Dobra organizacja pracy własnej. Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie?

Dobra organizacja pracy własnej jest kluczowa dla efektywności i skuteczności w osiąganiu celów oraz minimalizacji stresu i nadmiernego obciążenia. Pamiętaj, że skuteczne zarządzanie sobą w czasie wymaga stałego wysiłku i samodyscypliny. Działaj zdecydowanie, ale jednocześnie bądź elastyczny w przypadku niespodziewanych zmian. Ćwicz regularnie swoje umiejętności organizacji czasu i znajdź dla siebie najlepsze sposoby zarządzania swoją pracą własną.

Z webinaru dowiesz się:

  • co Ci najbardziej przeszkadza w zarządzaniu sobą czasem i jak to uporządkować,
  • jakich możesz mieć „złodziei czasu”,
  • co jest najważniejsze, aby zmienić zarządzanie swoim czasem,
  • jakie są gotowe rozwiązania, które pomogą Ci zmienić efektywność wykorzystania czasu.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
Zarządzanie czasem