Ruszyły zapisy na majowy webinar live! Do końca zapisów pozostało . Nie przegap >>

Transmisja webinaru: Skuteczny marketing: jak efektywnie i zgodnie z prawem kształtować wizerunek profesjonalnej placówki?

Luiza Stroińska
Luiza Stroińska
08.05.2024AKTUALNE
Transmisja webinaru: Skuteczny marketing: jak efektywnie i zgodnie z prawem kształtować wizerunek profesjonalnej placówki?

Zastanawiasz się, jak rozpropagować usługi Twojej placówki medycznej, nie naruszając przy tym przepisów? Świat marketingu medycznego jest pełen możliwości, ale również wyzwań związanych zarówno z regulacjami prawnymi, jak i oczekiwaniami pacjentów. Zapraszamy klubowiczów do obejrzenia webinaru, który dostarczy praktycznych rozwiązań i pozwoli odkryć skuteczne strategie marketingowe. Nasza ekspertka dzieli się swoją wiedzą, która pomoże przekształcić te wyzwania w szanse.

Z webinaru dowiesz się:

  • jakie są główne cele marketingowe dla placówek medycznych i dlaczego są one kluczowe dla ich rozwoju,
  • co jest dozwolone, a czego należy unikać w promocji i działaniach marketingowych placówek medycznych, aby pozostać zgodnym z obowiązującymi przepisami,
  • jak skutecznie budować pozytywny wizerunek i reputację Twojej placówki medycznej, aby przyciągnąć i zatrzymać pacjentów,
  • jakie zastosować strategie i narzędzia marketingowe, takie jak strony internetowe, employer branding oraz media społecznościowe, które pomogą Ci skutecznie docierać do pacjentów i budować zaangażowanie.

Webinar prowadziła Luiza Stroińska, trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, zwłaszcza związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i w szkoleniach kadry menedżerskiej.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingwebinarium

Autor
Luiza Stroińska
Trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, zwłaszcza związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i w szkoleniach kadry menedżerskiej. Ma dyplom trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży medyczno-farmaceutycznej, dyplom Coacha i jest certyfikowanym konsultantem The Bridge Personality. The Bridge Personality jako jedyny test na świecie, łączy powszechnie uznaną przez środowisko naukowe teorię Wielkiej Piątki z koncepcją typów psychologicznych Junga.