Luiza Stroińska: Skuteczny marketing: jak efektywnie i zgodnie z prawem kształtować wizerunek profesjonalnej placówki?

Czy zastanawiasz się, jak efektywnie promować swoją placówkę medyczną, przestrzegając jednocześnie wszystkich obowiązujących przepisów? Marketing medyczny oferuje wiele możliwości, ale też stawia przed nami konkretne wyzwania, wynikające zarówno z przepisów, jak i oczekiwań pacjentów. Polecamy webinar, który pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania, a ekspertka zaproponuje skuteczne strategie marketingowe. Obejrzyj już teraz!

Z webinaru dowiesz się:

  • jakie są główne cele marketingowe dla placówek medycznych i dlaczego są one kluczowe dla ich rozwoju,
  • co jest dozwolone, a czego należy unikać w promocji i działaniach marketingowych placówek medycznych, aby pozostać zgodnym z obowiązującymi przepisami,
  • jak skutecznie budować pozytywny wizerunek i reputację Twojej placówki medycznej, aby przyciągnąć i zatrzymać pacjentów,
  • jakie zastosować strategie i narzędzia marketingowe, takie jak strony internetowe, employer branding oraz media społecznościowe, które pomogą Ci skutecznie docierać do pacjentów i budować zaangażowanie.

Webinar prowadziła Luiza Stroińska, trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, zwłaszcza związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i w szkoleniach kadry menedżerskiej.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingwebinarium